MediaPuls spør Magnus Strømnes Bøe om SEO er død. Social Media Days har blitt arrangert for 7. gang, og Marius er oppgitt over Facebook.

Er SEO død, eller bare oppstått i ny «drakt»? Trenger man virkelig å lage innhold for Google, eller forstår Google selv hva som er godt og dårlig innhold? Mytene er like mange som uenighetene mellom SEO-ekspertene. MediaPuls har invitert tilbake mangeårige ekspert på søkemotoroptimalisering, Magnus Strømnes Bøe i Red Performance, for å høre hva som gjelder i 2017.

31. januar til 1. februar ble Social Media Days arrangert for 7. gang, og halvparten av MediaPuls var tilstede. Vi gratulerer blant annet Astrid Valen-Utvik i Valen-Utvik AS, Gard Michalsen i Medier 24 og Gisle A. Gjevestad Agledahl i NRK med henholdsvis Årets Sosiale Medier Personlighet, -Ildsjel og -Rådgiver. Og sannelig vanket det ikke en fin-fin diplom til MediaPuls også – i kategorien Årets Sosiale Medier Fagmiljø.

I denne episoden er Marius litt irritert. Irritert på Facebook som til tider bruker…