Episode 251 – Live podkasting fra Omdømmedagen 2018

Torsdag 26. april arrangerte PR- og kommunikasjonsbyrået Apeland, Omdømmedagen 2018 på Latter i Oslo. MediaPuls holdt live podkast med Tine, Norgesgruppen og Deloitte.

Omdømmebygging gjennom ørene

Podkast er på ingen måter en ny kanal, men den er i sterk vekst, selv om den fortsatt er marginal sammenlignet med de fleste andre etablerte kanaler virksomheter benytter for å skape endring gjennom sin kommunikasjon.

I anledning av Omdømmedagen 2018, som PR- og kommunikasjonsbyrået Apeland arrangerte på Latter i Oslo, var MediaPuls invitert ved Hans-Petter, til å holde en live podkast sammen med Tine, Norgesgruppen og Deloitte.
Temaet var hvordan man kan bruke podkasten til å styrke virksomhetens omdømme, og for å dele erfaringene så langt fra de tre selskapene, fikk vi besøk av;

– Hege Rognlien: Ernæringspodden til TINE
– Per Roskifte: Øre for mat fra Norgesgruppen og 
– Andreas Bryn Edesberg: Deloittecast fra Deloitte

Q: Spørsmål fra oss til dere; Burde vi arrangere en live-utgave av MediaPuls i anledning av vårt eget 3 års jubileum som kommer nå til høsten? 

Takk for at du lytter på MediaPuls.
Har du forslag til temaer og saker vi bør ta opp i MediaPuls, kan du komme med de via vår åpne sendedisposisjon på http://bit.ly/MediaInnspill. Eventuelt sender du oss en epost til enten hpnhansen (a) gmail dott com, eller marius (a) heltdigital dott no.

Du finner Hans-Petter og Marius på http://HansPetter.info og http://Helt.Digital. Vi hadde satt stor pris på om du vil abonnere og rate oss på iTunes. Alle episoder legges ut fortløpende med lenker til alt vi har snakket om på http://Mediapuls.no.